Шəhри Чаллы

2 июнь 2016 яңалыклары

  • 2 июнь 2016 - 11:52
    Индейцлар концерт куя
    Чаллыга Эквадордан «Ecuador Spirit» исемле этник төркем концерт белән килә.
    611
    0
    0
  • 2 июнь 2016 - 11:37
    Сабантуе шәп булачак!
    Чаллы Сабантуе Габдулла Тукайның 130 еллыгына багышлана.
    783
    0
    0
  • 2 июнь 2016 - 11:30
    Хөрмәтле чаллылылар һәм шәһәребез кунаклары!
    Ба­ры­гыз­ны да их­лас йө­рәк­тән мил­ли бәй­рә­ме­без - Са­бан туе бе­лән кот­лыйм.
    1185
    0
    0
  • 2 июнь 2016 - 10:57
    Җитди карарга килгәнче, тагын бер кат уйла!
    Соң­гы ел­лар­да ха­лык­ның ае­рым ка­те­го­ри­я­лә­ре­нә күр­сә­те­лә тор­ган со­ци­аль хез­мәт җы­ел­ма­ла­рын­нан баш тар­ту оч­рак­ла­ры ешай­ды. Сүз дә юк, Фе­де­раль За­кон ни­ге­зен­дә, со­ци­аль хез­мәт­кә хо­ку­кы бул­ган һәр па­ци­ент сай­лау хо­ку­кы­на ия. Лә­кин, дә­ү­ләт буш­лай күр­сә­тә тор­ган хез­мәт­ләр җы­ел­ма­сын­нан баш тарт­кан­чы, һәр­кем үз ха­лә­тен, авы­ру­ы­ның үзен­чә­ле­ген ана­лиз­ла­сын, ягъ­ни ахы­рын уй­лап эш ит­сен иде....
    769
    0
    0
  • 2 июнь 2016 - 08:16
    Меры предосторожности при использовании газового оборудования
    Отделение надзорной деятельности и профилактической работы муниципального образования г. Набережные Челны по Комсомольскому району УНД и ПР ГУ МЧС России по РТ предупреждает: чтобы избежать, огненной трагедии в жилье по причине нарушения правил пожарной безопасности при эксплуатации газового оборудования необходимо знать следующие меры пожарной безопасности: Запрещается включать газовые приборы и...
    0
    0
    0
  • 2 июнь 2016 - 07:40
    #ПодпишиРодителей #ПодпишиБлизких
    "­ТАТ­МЕ­ДИА" ак­ци­о­нер­лык җәм­гы­я­те мат­бу­гат­ка язы­лу кам­па­ни­я­се­нең иң кыз­ган ча­гын­да "Әти-әни­ең­не, якын­на­рың­ны Та­тар­стан мас­са­кү­ләм мат­бу­гат ча­ра­ла­ры­на яз­дыр" дип исем­лән­гән ак­ция игъ­лан ит­те. Аңа Чал­лы шә­һә­ре җи­тәк­че­лә­ре дә, ха­лык та ак­тив ку­шыл­ды.
    450
    0
    0
  • 2 июнь 2016 - 06:32
    Акча су булып агачак
    Чаллыда яңгыр суы агу җайланмасын төзекләндерү өчен 4 миллион 460 мең сум акча тотылачак.
    676
    0
    0
  • 2 июнь 2016 - 05:51
    Кичке Сабантуйга рәхим итегез!
    Сабан туе - хезмәт туе, Шатлык һәм бәхет туе, Уйнап, биеп, җырлап, көлеп, Бәйрәм итик көн буе. Хөрмәтле Чаллылар, шәһәребез кунаклары! Сезне 5 июнь кичке Сабантуйга чакырып калабыз! Катнашалар: Ильмира Нәгыймова, Руслан Кирамутдинов, Гөлназ Сираева, Илназ Баһ, Резидә Шәрәфиева, Артур-Марат дуэты һәм башкалар! Концертны "Күңел" радиосы ди-джейлары алып баралар! 5...
    648
    0
    0
  • 2 июнь 2016 - 05:41
    Җәй салкын булачак?
    Россия Гидрометеорология үзәге җәй башының салкын булачагын хәбәр итте. Кайбер төбәкләрдә, шул исәптән Татарстанда кырау төшү ихтималы да югары, диелә.Үзәкнең директоры Роман Вильфанд хәбәр итүенчә ("Интерфакс"), июньнең беренче 5 көнендә һава температурасы нормага якын тора. Ә шуннан соң берникадәр салкынайта. Шулай итеп, июньнең икенче 5 көнлегендә температура күп еллык уртача...
    640
    0
    0
  • 2 июнь 2016 - 05:38
    Татар гаиләсе беренче
    Пермьдә "Идел буеның уңышлы гаиләсе" төбәк конкурсында җиңүчеләрне игълан иттеләр. Фестиваль-конкурста Татарстан данын Чаллыдан Хәбиевлар гаиләсе - Дилүзә, Руслан, аларның кызлары Ясминә, уллары Эрнест һәм Искәндәр яклады.
    668
    0
    0