Шəhри Чаллы

22 февраль 2019 яңалыклары

  • 22 февраль 2019 - 12:34
    Elvin Greyны оятка калдырганнар!
    Белүебезчә, кыш айларында барлык артистлар ерак сәфәрләргә гастрольләр белән чыгып китә. Радик Юльякшин да шушы көннәрдә үзенең иҗат төркеме белән Башкортстанның төрле районнарында концертлар куеп йөри.
    765
    0
    0
  • 22 февраль 2019 - 12:31
    Март аенда татарстанлылар ничек ял итәчәк?
    7 мартта эш көне бер сәгатькә кыскара
    765
    0
    0
  • 22 февраль 2019 - 11:46
    СОЛДАТТА БУЛМАГАН, ДИМӘГЕЗ!
    Кызлар, җитте бит бу! Тагын җитте! 23нче февральны әйтәм. Димәк, ир затыннан булган якыннарыгызны бүләк белән сөендерергә вакыт! Иң шәп бүләк − игътибар, диярсез сез. Тик 23нче февральдә бирелгән бүләкләр белән 8 мартка бирелә торганнары арасында «серле» бәйләнеш барын онытмагыз. Бүген максатым сездән бүләк сорау түгел, ә ярдәм итү. Үзем генә дә түгел. Ватанны саклаучылар көненә бюджетлы бүләк ясау серләрен йолдызлар белән ачыкларга тырыштык.
    681
    0
    0
  • 22 февраль 2019 - 11:40
    Бүген кыска эш көне була
    23 февраль, Ватанны саклаучылар көне, эшләми торган бәйрәм көне булып санала.
    660
    0
    0
  • 22 февраль 2019 - 11:39
    Подростки в Челнах отобрали у водителя 20 тысяч рублей
    Инцидент произошел у подъезда дома 3-го комплекса поселка ГЭС
    698
    0
    0
  • 22 февраль 2019 - 10:58
    Чаллыда Ватанны саклаучылар көне уңаеннан чаралар уза
    Автозавод районының Боровецкий бульварында һәлак булган сугышчылар обелискына чәчәкләр салдылар.
    718
    0
    0
  • 22 февраль 2019 - 09:54
    Азат Абитовны сәламәтлегендә җитди мәсьәлә борчый
    Азат Абитов Инстаграмда язылучыларына үзен борчыган җитди мәсьәлә турында хәбәр иткән. Ярты елдан артык ул тиз генә йоклап китә алмыйча азаплана икән. Бу очракта нишләргә кирәклеген Азат Инстаграмда дусларыннан сораган.
    683
    0
    0
  • 22 февраль 2019 - 08:38
     ТУН АСТЫНДАГЫ СЫЕР ИТЕ
    Сез әле дә сыер ите озак әзерләнә дип уйлыйсызмы? Бүген мин сезгә итнең нәфис һәм йомшак иткә әверелү серен ачам! Моның өчен имбирь тамырын турап, томаланып пешүче ит янына салырга кирәк икән. (Имбирь суты протеиннарны таркатып,итне йомшарта икән.) Бу итне бәйрәм ризыгына әйләндерәбез! Моның өчен ике төрле сыр, бәрәңге һәм сыр житәчәк.
    795
    0
    0
  • 22 февраль 2019 - 08:32
    Ярату зыянлымы?
    “3 яшьлек кызым белән психиатрга баргач, белгеч тәмам аптырашта калдырды.
    679
    0
    0
  • 22 февраль 2019 - 08:29
    Магдеев пообещал, что в парке культуры и отдыха на ГЭСе не будут вырубать деревья
    Мэр Набережных Челнов Наиль Магдеев прокомментировал предстоящие работы по благоустройству парка культуры и отдыха в поселке ГЭС. Градоначальник заверил, что массовой вырубки деревьев не будет.
    633
    0
    0
  • 22 февраль 2019 - 08:26
    С 12 горожан удержат зарплату для погашения долгов по алиментам
    Некоторым должникам грозит арест
    620
    0
    0